![]() |
||||||||||||||||||||
servicii
|
||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
.
ASIGUR SERVICE pentru diverse tipuri de interfoane a caror garantie a expirat,cu plata pe loc sau cu abonament,in urmatoarele conditii : Plata pe loc(fara abonament) se face la constatarea deranjamentului si inaintea depanarii efective ; raspunsul la apel este in limita timpului disponibil iar garantia se ofera pt. maxim 6 luni numai pentru componenta reparata(inlocuita) ; preturile se stabilesc prin oferta si sunt functie de tipul echipamentului. Abonamentul se plateste lunar sau trimestrial si include : remedierea deranjamentelor electrice si mecanice ale intregului echipament(panou de apel, post abonat, zavor magnetic) ;verificare generala anuala(exclus verificari nejustificate gen "defilare pt. locatari").Constatarea defectiunii si,daca este posibil,depanarea,se face in maxim 2 zile lucratoare de la sesizare ; daca depanarea pe loc nu este posibila , termenele de finalizare a reparatiei sunt urmatoarele(in zile lucratoare) : centrala interfon (panou de apel) - 2/10 zile , post abonat - 2 zile , distribuitor palier - 3 zile, zavor magnetic - 2 zile,automat de iluminat - 2 zile.Abonamentul nu acopera urmatoarele situatii(in care se aplica plata pe loc,cu exceptia garantiei care "curge" in virtutea abonamentului):furtul componentelor electrice(mecanice); distrugerea voita a echipamentului ;taierea retelei de conexiuni ;interventia neautorizata cu urmari distructive ;distrugerea neintentionata prin neglijarea echipamentului in cazul zugravelii , curateniei generale , schimbarii usii de acces ; calamitati naturale . Taxa lunara este in acest moment, pentru un apartament, de 1,50 lei(15.000 lei vechi). |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||
.
|
||||||||||||||||||||
2005
©
Sorin Mistodie
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||||||||||||||